BURBERRY

BURBERRY
Brendin yaradıcısı Thomas Burberry Hampshire qraflığının qalanteriyasında kargər kimi fəaliyyətə başlayıb. Öz sələflərinin təcrübəsini təhlil edib, şəxsi biznesini açmaq qərarlaşdırmaq üçün ona 20 il lazım oldu. Bu vaxt ərzində coşğun idman həvəskarı Tomas anladı ki, müasir geyim tamamilə aktiv həyat tərzi üçün uyğunlaşdırılmamışdır. Usta xüsusi parçanın hazırlanmasından başladı- su keçirməyən kətan və pambıq ipliyin sintezi. Yüngüllük, möhkəmlik, praktiklik, hava buraxmaq qabiliyyətinə uyğunlaşdırılan və sürtünməyə dayanıqlıq yeni parçanı sensasiya etdi. Nəhayət, brendin kinomatoqrafiyaya daxil olması «Kasablanka» və «Tiffanigildə əhər yeməyi» kimi məşhur filmlərin personajları Burberry-dən geyinməsi brendin şöhrətini daha da artırdı.Əvvəllər o yalnız bej olaraq palto üçün astar kimi istifadə olunurdu, çünki ingilisləri ənənəvi istiliklə assosiasiya edirdi. Axı damalı həmişə Şotlandiya şalı idi – məhz o Berberrini məşhur Britaniya printini azacıq dəyişərək, onu qara, qırmızı, ağ və qum palitrasında buraxmağa ilhamlandırdı.Bu məşhur printlər qırmızı, çəhrayı, mavi, ağ və qara rənglərdə buraxmağa başladırlar. Burberry Evinin ətir səhifəsi 1981-ci ildə yaradılmış Society by Burberrys ətri açır. Eyni zamanda dinamik və klassik, zərif, nəfis ətir Burberry stilində insanın ahəngdar obrazının təbii davamı oldu. Lakin “şotland dama geyimli”, hər iki cins üçün nəzərdə tutulmuş Burberrys of London ətrinin pərəstişkarlar daha çox sevdilər.